reklama

ČO JE TO CHLAP ?

Keď som mal osemnásť kričal som s plným hrdlom aby všetci počuli Viem, už všetko viem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

S dvadsiatym rokommôjho životaprišla vojenčinaa zrazu som zistil,že sa mám ešte veľa učiť,aby bol zo mňa chlap.Vojenčina skončilauž som dobre vedelna čo to mámaj poháriku na dno som sa pozeralaj cigaretu ochutnala znovu prišiel ošiaľako v osemnástichtak a teraz už všetko viem už som chlap.Prvé čo bolooveriť si silné slováže som chlapženbou to bolo trebadokázať.Nepočúvať radynerozmýšľaťlen dokazovať, že som chlap.So slovami láskyza sexom každodennýmdokazovať,že som chlap.Prišla tridsiatkabolo treba znovu začínať.So sklonenou hlavoubez veľkej slávy a krikusom pochopil,že ešte veľa vecí neviem k tomu,aby som bol chlap.Keď sa v štyridsiatke znova začal točiť svet ako som ja chcel,mal som sto chutí zakričať,tak teraz už isto viem,že som chlap.Už som nekričalkričali za mňa a pre mňa druhíuž je chlap.V tichosti päťdesiatka prišlaa keď som sa pozrel za sebai keď som prešielnespočetné množstvo kilometrov po zemegulizačal som rozmýšľaťčo je to slovo chlap.Čím viac som rozmýšľal,tým som menej vedela začal som sa pýtaťsám sebaJe chlap bytosť v slove,alebo slovo v bytosti ?A nebolo mi ani šesťdesiatkeď v jednu zimu prišla mi do záhrady jar.V živote,akoby všetko bolo naopak ja v tichosti chcem dokázať,že dnes som skutočnevo všetkom chlap.KUBÍK Július1998

Julius Kubik

Julius Kubik

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vidím svoj život v básni AK od Kiplinga. Som človek, ktorý chce byt účelne použitý v tom čo sa naučil, videl a skúsil. Prial by som si, aby každý človek žil svoju dobu na úrovni doby v ktorej žije. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu