reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Julius Kubik

Julius Kubik

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vidím svoj život v básni AK od Kiplinga. Som človek, ktorý chce byt účelne použitý v tom čo sa naučil, videl a skúsil. Prial by som si, aby každý človek žil svoju dobu na úrovni doby v ktorej žije. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Rešpekt, alebo tolerancia

Julius Kubik

Rešpekt, alebo tolerancia

Neprešiel ani jeden mesiac od môjho príspevku na blogu a dnes svet sa dostal do medziľudskej nenávisti. Z dôvodu hrubého nerešpektovania moslimského náboženstva. Ľudia nepoznajú hranicu rešpektu a tolerancie, lebo niet hraníc. Nerešpektovanie je začiatok anarchii.

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 16
Bolo obdobie, keď chlapi chodili za ženami po kolenách !!!

Julius Kubik

Bolo obdobie, keď chlapi chodili za ženami po kolenách !!!

Prosili ich o láskavosť, aby mohli realizovať svoju chtivosť namočiť svoj prírodný štetec do vlhkej skulinky. Zle jazyky tomu hovorili „nemravná“ skulinka !!!

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 611x
  • 11
Krédom môjho života je báseň AK.

Julius Kubik

Krédom môjho života je báseň AK.

Rudyard Kipling : Ak

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 951x
  • 2
Stoji to zato, aby si ľudia vymieňali názory v rešpekte.

Julius Kubik

Stoji to zato, aby si ľudia vymieňali názory v rešpekte.

Pán Suhajib As Salam aleikum Sadigh

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 656x
  • 1
REŠPEKT, ALEBO TOLERANCIA ?

Julius Kubik

REŠPEKT, ALEBO TOLERANCIA ?

Život dnešného sveta je pred problematickou dilemou, čo ma byť prvé, „rešpekt, alebo tolerancia“. Príklad, mám tolerovať hlučného suseda v nočnom čase, alebo on ma rešpektovať moje právo na spánok ?

  • 15. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 719x
  • 15
reklama
KLAMU, KLAMEŠ, KLAMEM, KLAMEME.

Julius Kubik

KLAMU, KLAMEŠ, KLAMEM, KLAMEME.

Pred nejakým časom som napísal v článku DEMOKRACIA JE LEN FIKCIA....... o hlásaní priemerného platu na Slovensku. Naivne som si myslel, že bude na tu tému nejaká pripomienkonada. Nič, veľké nič. Ticho po Titaniku.

  • 8. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 870x
  • 8
PENIAZE NIE SÚ VŠETKO !

Julius Kubik

PENIAZE NIE SÚ VŠETKO !

Za peniaze si môžeš kúpiť dom, ale nie domov ! Za peniaze si môžeš kúpiť posteľ, ale nie spánok ! Za peniaze si môžeš kúpiť knihu, ale nie vedomosti !

  • 26. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 076x
  • 4
ČO JE TO CHLAP ?

Julius Kubik

ČO JE TO CHLAP ?

Keď som mal osemnásť kričal som s plným hrdlom aby všetci počuli Viem, už všetko viem.

  • 26. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 2
Demokracia je iba fikcia alebo Rozprávka o snívaní

Julius Kubik

Demokracia je iba fikcia alebo Rozprávka o snívaní

Slovo demokracia má jedno z vysvetlení vo významovom slovníku LAROUSSE vo fráze : Démocratie : forme de gouvernement dans lequel la souveraineté émane du peuple. Demokracia : je forma spravovania, alebo riadenia, ktorá pochádza z ľudu.

  • 23. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 870x
  • 11
Vianoce 2005

Julius Kubik

Vianoce 2005

Je dvadsiatštvrtý december a ľudia mu vravia, Štedrý deň. Borovica nenahradí nikdy jedličku. Všetko nám chutí akosi ináč. Život ma príchuť spáleného chleba a vychutnávaš to ako nikdy predtým.

  • 20. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 604x
  • 0
reklama
Vtáka poznáš po perí a človeka po reči

Julius Kubik

Vtáka poznáš po perí a človeka po reči

Kam kráčaš slovenská fonetická ľubozvučnosť ?

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu